Bancuri... de familie

Stiti ce inseamna sa fii bun la pat după 40 ani ??? R: - Să nu iei toată plapuma !



Bărbatul are două variante să termine o ceartă cu femeia:
 1. - Recunoaște că a greșit.
 2. - Se preface mort.



- Tată, m-am săturat să îmi calc cămăşile. Mă însor! - Ai grijă fiule, va trebui să înveţi să calci si rochii.



- La noi în familie criza a lovit atât de tare, încât soţia face sex cu mine doar pentru că nu-şi mai poate permite să cumpere baterii! - Bărbate, mâine vine la noi mama! Te bucuri ? - Oh, da! Când vine mama soacră e sărbătoare pentru mine ! - Păi bine dar tu de sărbatori te îmbeţi ca un porc şi apoi te culci… - Exact!



- Bărbate, mâine vine la noi mama! Te bucuri ? - Oh, da! Când vine mama soacră e sărbătoare pentru mine ! - Păi bine dar tu de sărbatori te îmbeţi ca un porc şi apoi te culci… - Exact!

8 comentarii:

Alin spunea...

Foarte tari bancurile, sa mai postati :)

Daniela spunea...

Aveti un blog de nota 10 ;)

Cristian spunea...

Foarte misto, big like!

Mihaela spunea...

Imi place content-ul, sa fiti mai activi!

Ioana spunea...

Super articolul, mi-a placut!

Monica spunea...

Poate veti reveni in 2021!

Ionut spunea...

Sper sa reveniti in 2022 :D

Ionela spunea...

Foarte bun articolul, multumesc pentru recomandari!