Bancuri cu Bula # 1

Bula impingea cu greu un butoi pe strada. Era deja transpirat si obosit cand tocmai trecea in sens invers, pe trotuar, un vechi prieten. Acesta il intreba pe Bula:
-Bula, unde duci butoiul asta ?
-Pai, mi-a spus medicul sa vin cu urina la control peste inca 6 luni !



Bula ii zice lu tat-su:
-Tata, ce inseamna aperhaid?
-Du-te la mata si lasa-ma-n pace cu prostiile tale !!!!
Bula se duce la masa...
-Mama, ce-nseamna aperhaid???
-Ceeee???!!!! Du-te la bunica-tu !!!
Bula se duce la bunicu...si bunicu-i explica:
-sa zicem ca mergi pe un trotuar ..., si la un moment dat iti apare un negru in cale...pui mana pe o caramida si-i dai in cap...si-i dai..si-i dai...si-i dai...si-i dai, `tui mama lui de ungur!!!
(acesta este un banc si trebuie tratat ca atare)



Cica Bula se duce la brutarie:
- Un litru de paine va rog!
Vanzatorul:
-Bai bula nu se zice ma `un litru` se zice `un cailogram` poate, e masa!
-Bine, zise bula...
A doua zi la fel:
-Un litru de paine!
-Bula de cate ori tre sa-ti zic ma?
A treia zi:
-Un cai-la-la-la-o-gram de paine!
-Asa Bula vezi ca stii....ia zi... ai sticla?



Invatatoarea ii intreba pe copii cu ce masina vin la scoala :
Andrei, raspunse :
-Eu vin cu Mercedesul
Invatatoarea raspunse:
-Treci in prima banca.
Vlad zise:
-Eu vin cu Viper-ul
-Treci in prima banca .
Invatatoarea intreaba:
-Bula, tu cu ce vii?
-Pai eu vin cu bicicleta.
-Treci in ultima banca.
A doua zi Bula ii zise lu` taicasu ca invatatoarea ii intreaba pe copii cu ce masini vin la scoala.Taicasu il invata sa zica ca a venit cu un Ferrari.
A doua zi invatatoarea intreba :
-Sorin, tu cu ce ai venit ?
-Eu am venit cu un Cielo.
-Treci in prima banca .
-Dar tu Bula cu ce ai venit ?
-Eu am venit cu Ferrari-ul.
-Dar ce ai pe maini ?
-Pai mi-a cazut lantul .

0 comentarii: