Bancuri ... cu miez # 4

O blonda banuieste ca sotul o inseala si isi cumpara un pistol. Intr-o zi vine mai devreme acasa si il gaseste pe sot cu o femeie in pat. Scoate pistolul, il incarca, dupa care si-l pune la tampla. Sotul cand o vede incepe sa strige:
- O, nu... nu face asta, te rog, nu e ce crezi, te iubesc, numai pe tine te iubesc!
- Taci, idiotule, ca tu urmezi!


O clasa de maghiari la ora de limba romana.
- Gyury, spune, te rog, o propozitie!
- Duminica me duc la padure
- Gyry scumpule, dar nu-i bine.
- OK... atunci nu me mai duc.


Vine Bula de la scoala si este intrebat de tatal sau ce a facut acolo. Bula raspunde:
- Ce sa fac tata, am luat un 3 la Mate!
Auzind ce nota a luat, tatal ii trage o palma. A doua zi, tatal lui Bula ii pune aceasi intrebare.
- Ce sa fac tata am luat un 3 la Romana!
Suparat ca fiul sau ia numai note mici ii mai da iarasi o palma. A treia zi, aceasi intrebare.
Ce sa fac, tata, uite am luat un 10 la Muzica! nervos, tatal ii trage, din nou, o palma, dar de data aceasta una zdravana, iar Bula ramane uimit:
- tata, acum am luat 10, de ce mi-ai dat iar o palma?
Tatal raspunde furios:
- Dupa ce ca nu inveti, iti mai arde si de cantat!

Iti plac jocurile? Incearca noile jocuri de gatit!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Misto