Perle pe messenger # 1

Alexa :Fata ma invitat kata la majoratu lui`..
Ana: Ktzi ani face?..
Alexa: de unde draq vrei s jtiu




irina: moxx
cosmin_diamond: el
irina: nu mai beau in viata mea
cosmin_diamond: nici io
cosmin_diamond: ;)
irina: am fost vineri la un majorat
irina: si m-am facut muci rau de tot
irina: si am iesit pe o strada
irina: si i blowjobbed unul dintre prietenii mei cei mai buni
cosmin_diamond: ba...
cosmin_diamond: e frumos ce ai facut
cosmin_diamond: da nu e bine
irina: si dup-aia knd am intrat...face o tipa....gata, ai supt ****, te simti mai bine...si a fost destul de naspa...k acu stiu toti colegii..si el e si din liceu cu mine



strik2: ba ce ii urasc eu pe'astia
strik2: cu
strik2: "am treaba"
strik2: si niciodata nu zic ce treaba au
strik2: sau daca au .. cine stie ce joc de kkt joaca
strik2: pfff
squitii: lasa-ma ba ca am treaba



ea: ce enervante pot fi fetele
ea: cateodata
el: avea dreptate un tovaras
el: cand zicea
el: ca fetele sunt proaste
el: plm iti vine pur si simplu sa le bati
el: de fapt un studiu zice ca 85% dintre femei sunt proaste
ea: eu fac parte din restu de 25%
el: mda..

3 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare frateeee... :)))))))

bashed spunea...

Mai nou la aceste "perle" le se zice:" bash-uri"

Anonim spunea...

Tare baa:)))